Upcoming Events

Enough! with the state murders.
Protest in Edinburgh - Saturday 11th of April at 1:30 pm in Bristo Square.

A new event is being organized and should take place sometime in May. If you want to GET INVOLVED drop us a line ...

Police Victims

The murder of Alexis is not an isolated event but the outcome of the policy of governments and police all around the world.
We aim to create a list of citizens killed/murdered by the police during the last years.

Send information on people murdered by police here. Please include NAME, DATE, PLACE, and a short DESCRIPTION of the incident. A PHOTO is also welcome.

News from Greece

Post here any news you have in relation to what is happening in Greece now.

8 Dec 2008

Various comments



5 comments:

Anonymous said...

egine i vroxi xalazi kai de peirazei..PEIRAZEI omws...ksexasame na rwtisoume ti madam PLEVRi an ola einai ypo elegxo..ti tha mas elege arage? tha to proevlepe afto?

Panos

Anonymous said...

diavaste auto http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=1988741

to oti borei i sfaira xtypise se kagelo, to lene gia kalo? de tha borouse na exei xtypisei kapoion pou itan sto balkoni tou?

Anonymous said...

paidia sto Londino kanane katalipsi kai iparxoun apeksw mpatsoi me automata pou den afinoun ton kosmo oute kan na plisiasei! aurio pame oso pio mazika kai dinamika mporoume!!!! NA SPASOUME TON TROMO!!!

Anonymous said...

Τι χρειαζεται τελικα για να μας αφυπνίσει?

Βλέπω τοσες διαφορετικες αποψεις πανω σ'αυτο το συμβαν, κ'ομως υπαρχουν μερικα πραγματα που πρεπει ολοι να δουμε και να εχουμε υπ'οψην μας....κανενα facebook group, κανενα personal message sto msn, κανενα τηλεοπτικο καναλι δεν ειναι ικανο να μας ξεσηκωσει...εδω θελει την ανθρωπινη πυγμη και την ενεργεια ολων μας....

Το μηνυμα αυτο το εφτιαξα γιατι προσπαθω απλα, μεσα σε ολη την προπαγανδα και τα ψεματα που μας γεμιζουν ,να δωσω και μια διαφορετικη αποψη πανω στο θεμα....δεν λεω πως η δικια μου αποψη ειναι η σωστη, απλα προσπαθω να δωσω την δικια μου εκδοχη...πολλοι μπορει να διαφωνήσουν μ'εμενα, αλλοι να συμφωνησουν... δεν φοβαμαι να εκφρασω την γνωμη μου πια, γιατι βλεπω πως εκτος απο εμενα, ενα 18χρονο παιδι, υπαρχουν και μερικες εκατονταδες αλλοι στον δρομο παλευοντας να ακουστουν και να ξεσηκωσουν..ο καθενας με τον τροπο του, και ολοι μαζι ενωμενοι για να δημιουργησουμε τον τοπο στον οποιο θελουμε να ζουμε....
Ειναι καιρος για ηρωες!το εδαφος ειναι τοσο προσφορο, μην φοβαστε να ορθώσετε αναστημα, μην φοβαστε να βοηθησετε ενα παιδι που ειναι αναμεσα σε 15 ΜΑΤαδες.

Την επομενη φορα να το κανετε! οχι για την αναγνωριση, αλλα για την σωτηρια της ψυχης σας.....μηπως ειχατε αμφιβολιες εκεινη την στιγμη? την επομενη φορα να σκεφτειτε πρωτα, οπως ελεγε και ο shakespeare: Οι αμφιβολιες ειναι προδοτες και γινονται αιτια να χασουμε το καλο που θα μπορουσαμε να κερδισουμε, γιατι μας κανουν να φοβομαστε να ενεργησουμε.

Το λεω αυτο γιατι οταν γυρισετε σπιτια σας, στην δικια σας θαλπωρη, θα σκεφτείτε: μα τελικα γιατι ζω? γιατι γεννηθηκα αν δεν μπορω να προσφερω ενεργα σ'αυτη τη ζωη...θα ερχονται συνεχεια οι σκηνες στο μυαλο σας, εκεινου του παιδιου, χωρις ομως να μπορειτε να κανετε τιποτα πια...!ετσι ενιωσα εγω οταν μου συνεβη...και υποσχεθηκα στον εαυτο μου ποτε ξανα να μην τους φοβηθω! ποτε ξανα να μην το βαλω κατω και να σκύψω το κεφαλι...ο δρομος ειναι δυσκολος! οπως οταν σε περικυκλωνουν τα ΜΑΤ και σου αφηνουν μονο ενα ανοιγμα να περασεις, μονο που αυτο το ανοιγμα ειναι γεματο καπνογονα...

Ποσες φορες πρεπει να πουμε πως η ζωη ειναι στα χερια σου? ποσες φορες πρεπει να σου πω οτι πρεπει να παλεψεις για τα δικαιωματα σου?ποσες φορες πρεπει να σε χαστουκισω για να μαθεις να μην κρινεις απο αυτα που σου δειχνουν τα καναλια? Εσυ λοιπον ακριτε κριτη στον καναπε σου, την επομενη φορα που θα πεις,"Ποιος δινει το δικαιωμα σ'αυτα τα κωλοπαιδα να λεηλατουν?" να σκεφτεις πρωτα πως ο κοσμος που μας εφερες, ειναι αυτος που ονειρευοσουν ΕΣΥ? ειναι αυτος που θες για τα παιδια ΣΟΥ? Πρεπει να δικαιολογήσεις το μισος μου εσυ εμπειρε της ζωης και να με συγχωρησεις που δεν μπορω να ζησω και να ανεχτω εναν τοσο ψευτικο κοσμο που μου εδωσες να ζω...

Δεν σταματαω να ελπιζω και ξερω πως βαθια μεσα σου γουσταρεις που εχω καταφερει να υψωσω αναστημα, και να εκφρασω ολα οσα δεν καταφερες εσυ...και να ξερεις πως οι ελπιδες ειναι τα ονειρα οσων δεν κοιμουνται! Και εγω ειμαι ξυπνιος!!! ζω, υπαρχω και αναπνεω...δεν ειμαι ενα αλογο ον και ονειρευομαι εναν κοσμο...Ειναι η δικια μου απαντηση στην ανθρωπινη μοναξια!!!


Εχω τοσα να πω....τοσα κειμενα να γεμισω,βοηθησε με να ακουστω ακομα και αν δεν σε εκφραζω...γιατι οταν ερθει η ωρα σου να πεις αυτα που πιστευεις, εγω θα σε υποστηριξω με ολη την δυναμη μου ακομη και αν δεν πιστευω τιποτα απ'αυτα που εκφραζεις, θα υποστηριζω το δικαιωμα σου να εισαι ελευθερος!



Τελικα τι φοβασαι?

Anonymous said...

anevazw auto pou vrika sto facebook parapanw ws endeiktiko tou klimatos..
vasilis